Saturday, August 29, 2015

DATORIA GRECILOR PE INTELESUL TUTUROR

  Un cioban isi pastea oile pe o pajiste. La un moment dat, zareste un hotel, isi lasa oile si se duce direct inauntru. Acolo il intampina patronul care-i zice:
- Ce e cu dumneata aici? Nu-i cazam pe ciobani!
- Stiti, eu sunt cioban, sunt obosit si vreau ca in seara aceasta sa dorm la dvs. in hotel. E singurul din zona, va platesc 1000 de euro.
- 1000 de euro pentru o noapte? Desigur, poftiti in apartamentul prezidential!
-Stiti, in seara aceasta as dori si eu o domnisoara, daca se poate... Va mai dau 1000 de euro!
  Patronul se comformeaza si ii aduce o domisoara. Dupa ce termina treaba, ciobanul il cheama pe patron din nou.
- Stiti, nu m-am saturat numai cu domnisoara pe care ati adus-o dvs. Am vazut pe hol o doamna inalta, blonda, superba... Daca se poate sa o chemati la mine...
- Pai, aia e nevasta mea!
- Va mai dau 3000 de euro!
- Inca 3000? Mmmm... ok!
  Dupa ce termina treaba si cu nevasta patronului, ciobanul incepe sa rada in hohote timp de 10 minute. La un moment dat, patronul il intreaba nervos:
- Ce ai, domnule, de razi?
- In viata mea nu am avut atatea datorii, dar ma simt asa de bine...

No comments: