Saturday, April 30, 2016

GARDUL LUI DUMNEZEU

  Dumnezeu s-a saturat ca lumea tot migra intre Rai si Iad si invers si a hotarat sa faca un gard. L-a chemat pe Sfantul Petru sa organizeze o licitatie si i-a cerut sa-i gaseasca cei mai buni constructori. Dupa indelungi licitatii electronice, Petru a adus in fata Domnului trei constructori: un francez, un american si un roman.
 Dumnezeu ii ia la intrebari, sa poata sa aleaga pe cel care urma sa faca gardul intre Rai si Iad.
- Francezule, cu cat imi faci gardul?
- Cu 5000 de euro. Folosesc tehnologie franceza de ultima generatie, muncitori chinezi, toti unul si unul.
- Americanule, tu cu cat imi faci gardul?
- Cu 10 000 de euro, dar folosesc tehnologie de ultra-noua generatie, stalpi cu senzori de miscare, wireless, camere de filmat prin satelit cu servere...
- Romanule, dar tu cu cat imi faci gardul?
- Pai, cu 15 000 de euro.
- Si ce faci de banii astia?
- ( soptindu-i Domnului la ureche ) : Pai, iti dau tie 5000 de euro, ca imi dai contractul, imi tin mie 5000 de euro, ca am castigat licitatia, iar restul de 5000 de euro ii dam francezului, sa faca gardul.

No comments: