Friday, May 22, 2015

CA... BINE A ZIS CAND A ZIS CE A ZIS...

  Un intelectual adevarat niciodata nu va spune: " Proasta ai fost, proasta ai ramas ", ci va spune: " Timpul nu are putere asupra ta! "
  Oricine are dreptul sa fie idiot, numai ca unii profita prea mult de acest privilegiu.
  Ca trece tineretea nu-i mare paguba. Problema e ca trece si batranetea.
  Secretul succesului in viata este legat de cinste si de decenta. Daca nu ai aceste calitati, succesul este garantat.
  Ajuta de o suta de ori - vor uita! Nu ajuta o singura data - vor tine minte!
  In dictatura, cineva te foloseste cum vrea. In democratie, ai dreptul sa-l alegi pe cel care o sa te foloseasca asa cum vrea el.
  Cand eram mic, ma rugam la Dumnezeu sa-mi dea o bicicleta. Pe urma am inteles ca Dumnezeu lucreaza altfel. Atunci, am furat o bicicleta si m-am rugat la El sa ma ierte.
  Daca ti se pare ca patria te ignora, incearca macar o data sa nu platesti taxele.
  Eu am platit cinstit toate taxele si acum dorm linistit. Pe o banca, in parc.

No comments: