Wednesday, January 29, 2014

AMERICA INCOTRO ?

   Pot sa spun ca ma asteptam la multe, mai putin la ceea ce mi-a fost dat sa descopar despre un caz ce a starnit o furtuna in societatea americana.E suficient de bine cunoscuta, deoarece s-au scurs mai bine de zece ani de la operatiunea " Shock and Awe ", in care armata americana a invadat Irakul cu motivatia prezentata de insusi Secretarul de Stat in exercitiu, Collin Powell la tribuna Natiunilor Unite.
  Ceea ce mai putin cunoaste opinia publica de la noi si de aiurea :), sunt cauzele si premizele monstruoasei minciuni tesuta in birourile de la Casa Alba si din probabil subsolurile serviciilor secrete de pe malurile Potomacului. Inca nu mi-am revenit suficient de bine urmarind poate cel mai bun film bazat pe fapte reale a ultimilor ani...buni.
  Stau si chibzuiesc in lumina asfintitului :)... incep sa deapan o povestioara sau va recomand calduros, NU RATATI ACEST FILM :- FAIR GAME ( 2010 ).
  Cred ca mai bine de cum au reusit producatorii, regizorul si of course "jucatorii", nu m-as califica sub nicio forma.
   Intrebarea ce-mi staruie in minte " AMERICA INCOTRO "? greu va reusi aceasta tara sa-mi dea la o parte valul de indoiala ce m-a cuprins vis-a-vis de ce inseamna democratia asa cum ne-a fost prezentata in ultimele decenii tocmai de cei care spun si se pretind ca sunt farul calauzitor al lumii democratice.
   Nu-mi ramane de facut decat sa... ceea ce rar sau de loc mi se intampla sa fac :)...va implor, CAUTATI SI VIZIONATI ACEST FILM, CHIAR SI DE MAI MULTE ORI.

No comments: