Monday, September 22, 2014

MITUL ( ATENTATULUI ) DE LA 11 SEPTEMBRIE

  A devenit atat de discutat, atat de intors pe toate fetele incat cazul tragediei din urma cu 13 ani aproape ca a intrat in zodia banalului in limbajul cotidian, insa... persista nu anumite semne de intrebare, ci chiar mai mult, de la an la an sporesc suspiciunile si celebrele teorii ale conspiratiei, dar suficiente probatorii ce par dincolo de orice dubiu incat moartea celor aproximativ 3000 de oameni a ajuns sa intre oarecum intr-o forma mitizata.
   Exista actualmente in America o miscare intitulata " Miscarea Adevarul despre 9/11 " ce culege depozitii, ancheteaza, analizeaza declaratii care mai de care a unor experti in pilotaj, ori Dr. Alan Sabrosky fost director de studii al US Army War College sau alte persoane din diverse domenii conexe. Am retinut si aici punctez, parti dintr-un reportaj-articol al amintitului director ce pare nu doar interesant, cat lasa in mintea oricui puncte de reflexie. Spunea de exemplu, ca cele trei cladiri din complexul WTC , sunt singurele cladiri de otel ce s-au prabusit vreodata in urma unui incendiu. A treia ce nu facea parte din  complexul Gemenii, nici macar nu a fost lovita de vreun avion, aflata la sute de metri distanta de celelalte a fost " trasa " ... ati retinut aspectul... de pompieri, deoarece acestia aveau prea multe victime si nu reuseau sa stapaneasca focul. Aceasta a fost unica declaratie a proprietarului celor trei cladiri, Larry Silverstein, retractata ulterior, insa vocea specialistilor spun ca era nevoie de saptamani pentru a duce la final o asemenea activitate. Proprietarul numai ce intrase in posesie cu cateva luni in urma pentru un pret derizoriu de leasing, adica 15 milioane dolari, insa necesitau reparatii de un miliard iar cu 7 saptamani inainte de atentat asigurase complexul pentru 7 miliarde, complex ce opera in pierdere. Polita de asigurare prevedea si terorismul ca motivatie de plata. Cu cinism s-au invocat doua incidente ( avioane ) ducand la achitarea unei polite duble. Intrand in zona tehnica a incidentului, otelul din care erau construite turnurile se topeste la dublul temperaturii de ardere a combustibilului unui avion, sectiunile de structura gasite indicau similitudini ca cele in urma unor demolari controlate cu explozibil " thermite ". Cu o repeziciune suspecta, 120 000 de tone de otel au fost vandute in urmatoarele doua saptamani in India si China pentru retopire. Intrand intr-un joc al principiului dominoului, piesele ce s-au rasturnat una dintr-alta spun ca Silverstein evreul a fost autorizat la obtinerea contractului de leasing de alt evreu, Lewis Eisenberg, iar Silverstein era ( este ) prieten la catarama sunandu-se constant cu premierul israelian Benjamin Netanyahu, ori ca in atentate a murit maxim un cetatean israelian, cu toate ca ponderea celor ce lucrau in complex era de ordinul sutelor, cum puncta de exemplu Jerusalem Post, ce credea ca sute de cetateni israelieni au fost printre victime.
   O voce cu un trecut de peste 40 de ani in zboruri la bordul ce depaseste suta de tipuri de avioane, John Lear pe nume, a dovedit din experienta sa ca ar fi fost imposibil fizic ca un Boeing - 767 sa loveasca The Twin Towers el declarand " Nici un Boeing 767 nu a lovit Turnurile Gemene cum in mod fraudulos au sustinut guvernul, mass-media, NIST si contractorii sai " declaratie pe proprie raspundere. In continuare " Astfel de accidente nu au avut loc, deoarece acestea sunt fizic imposibile... un adevarat Boeing 767 ar fi inceput " telescopic " sa se dezintegreze atunci cand botul a lovit coloanele de otel. Coada verticala si orizontala s-ar fi separat instantaneu de aeronava, cand ar fi lovit coloanele de otel si a fi cazut la pamant. Motoarele, la impactul cu coloanele de otel, si-ar fi mentinut forma lor generala si fie ar fi cazut la pamant, fie ar fi fost recuperate din resturile cladirilor prabusite. Niciun Boeing 767 nu ar fi putut atinge o viteza de 870 km/h la 1000 metri deasupra nivelului marii, datorita " vitezei duble parasite ". Suprafata fantei motorului nu este conceputa pentru a accepta volumul de aer dens la acea altitudine si viteza. Bucata de fuselaj extern presupusa ca contine trei sau patru decupaje-fereastra este incompatibila cu un avion care a lovit o coloana de otel de 33,5 cm la peste 800km/h. Ar fi fost mototolita " Acestea sunt declaratiile unui fost pilot ce are peste 19 000 de ore de zbor si care atragea atentia asupra lipsei de experienta, deci novici, a atentatorilor.
    Pe data de 28 ianuarie anul curent Morgan Reynolds, un fost economist-sef in administratia Bush-fiul ce in martie 2007 depusese o cerere de corectare la Institutul National de Stiinta si Tehnologie al SUA unde invoca certitudinea ca turnurile WTC nu au fost lovite de avioane, a intentat un proces contra Statelor Unite District Court, Districtul de Sud, New-York. In declaratiile pe proprie raspundere sustinea ca " nicio parte semnificativa a Boeingului 767 sau motorul nu ar fi patruns in coloanele de otel dincolo de miezul masiv al turnului fara ca o parte din ele sa nu se identifice la sol. Resturile colapsului ar fi continut sectiuni masive ale B-767, inclusiv trei miezuri de motoare cu o greutate de aproximativ 4 tone bucata, care nu ar fi fost ascunse. Cu toate acestea, nu exista nicio dovada din oricare dintre aceste componente structurale masive la WTC. O astfel de disparitie completa a B-767 este imposibila. Presupusa coborare controlata in New-York pe o linie relativ dreapta in curs de un pilot novice este putin probabila din cauza dificultatii extreme de a controla pozitia, rata de coborare si viteza de coborare in parametrii de zbor " controlat ". Este nevoie de un pilot de inalta calificare pentru a interpreta displayurile electronice de zbor, cu care nici unul dintre pilotii rapirii nu ar fi fost familiarizati, chiar daca au beneficiat de instruire, si de a folosi controalele sale, inclusiv eleroane, carma, lifturi, spoilere si drosseli de efect, ca sa mentina controlul si coborarea "
   Miscarea "  Adevarul despre 9/11" intr-o faza incipienta respinsese teoria " nu au existat avioane " privind-o excentrica, insa in urma unor analize stiintifice a intrat in zodia unei ipoteze larg acceptata.  Astfel ca actualmente nu pare deloc fantezista ideea/ipoteza ca s-a uzitat tehnologie holografica, pentru a inocula imaginea avioanelor cum s-a vazut in cadrelel televiziunilor ciocnindu-se de turnuri, iar turnurile au fost lovite de o arma electromagnetica putin sau deloc cunoscuta pentru a realiza efectul.
   Folosindu-se precedentele torpilarii vasului Lusitania ca pretext de a intra in Primul Razboi Mondial, Pearl Harbor pentru al Doilea, incidentul din Golful Tonkin ce a dus la escaladarea conflictului din Vietnam, trecand prin Goful Porcilor in incercarea de al rasturna pe " El Lider Maximo ", reprezinta tot atatea motivatii ce dau apa la moara pentru cei ce vor sa vada in spatele atentatului de la 9/11 2001 mana invizibila a unui inside job ( lucru din interior ), necum atentat... a Project for the New American Century ( PNAC ) un grup de reflexie neo sau ultra conservator condus printre altele de fostul vice-presedinte Chenney sau fostul secretar al Apararii D. Rumsfeld alaturi de R. Perle, P. Wolfowitz sau initiatorii W. Kristoll si R. Kagan toti intr-un cor adepti crearii ( aparitiei ) unei situatii de forta majora in SUA pentru a putea initia incercarea redesenarii globale inceputa cu conflictele din Irak si Afghanistan cu succesiunile ulterioare ce le avem in cotidian prin conflictele sirio-irako-levantine si " primaverile arabe "
   Oare ce ne mai rezeva viitorul apropiat ?

No comments: